My Outdoor hanteert een duidelijke klachtenprocedure en behandelt klachten volgens deze richtlijnen.
Indienen van klachten
Klachten over de uitvoering van een overeenkomst dienen binnen een redelijke termijn, volledig en duidelijk omschreven, bij ons te worden ingediend nadat het gebrek is geconstateerd.
Wij streven ernaar om ingediende klachten binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Indien een klacht meer tijd vraagt om te verwerken, ontvangt u binnen dezelfde termijn van 14 dagen bericht met een indicatie van wanneer u een uitgebreider antwoord kunt verwachten.
Klacht melden
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Vragen?
Heeft u vragen over onze klachtenregeling of wilt u meer informatie? Neem gerust contact op met een van onze medewerkers via e-mail of telefoon.